COMENTARI D´UNA PEL.LÍCULA
Per parelles, haureu de comentar una de les pel.lícules següents.
Veure l´activitat de la pàgina 190 del llibre.
divendres, 15 de setembre del 2017
Activitat 7
COMENTARI DE FRAGMENTS DE PEL.LÍCULES
El sisè sentit. M. Night Shyamalan. 1999
Ciutadà Kane. Orson Welles. 1941.
Sleepy Hollow. Tim Burton. 1999.
Romeu i Julieta. Baz Luhrmann. 1996.
Matrix. Larry i Andy Wachowski. 1999.
Veure l´activitat a la pàgna 101 del llibre.
El sisè sentit. M. Night Shyamalan. 1999
Ciutadà Kane. Orson Welles. 1941.
Sleepy Hollow. Tim Burton. 1999.
Romeu i Julieta. Baz Luhrmann. 1996.
Matrix. Larry i Andy Wachowski. 1999.
Veure l´activitat a la pàgna 101 del llibre.
Activitat 6
REALITZACIÓ D´UN CURTMETRATGE DE FICCIÓ (PER PARELLES O GRUPS DE 3)
Veure l´activitat a la pàgina 80 del llibre
Veure l´activitat a la pàgina 80 del llibre
dimecres, 13 de setembre del 2017
Activitat 4
AUDIOVISUAL COLORS
Per a treballar sobre la naturalesa dels colors i començar a treballar amb els programes d´edició. elaboreu un audiovisual sobre un color.
(Veure pàgina 60 del llibre)
DURADA: Màxim 1 minut.
PRESENTACIÓ: Format AVI o MPEG-4. No pot pesar més d´1GB. S´haurà de lliurar en llapis de memòria.
Per a treballar sobre la naturalesa dels colors i començar a treballar amb els programes d´edició. elaboreu un audiovisual sobre un color.
(Veure pàgina 60 del llibre)
DURADA: Màxim 1 minut.
PRESENTACIÓ: Format AVI o MPEG-4. No pot pesar més d´1GB. S´haurà de lliurar en llapis de memòria.
Activitat 3
CREACIÓ D´IMATGES
Per posar en pràctica el que ja coneixeu, haureu de realitzar de manera individual 5 fotografies
(Veure pàgina 53 del llibre)
Cada fotografia estarà numerada i portarà un títol, el lloc i la data.
Es valorarà la creativitat i la qualitat de la il.luminació en l´execució de totes les imatges.
Per posar en pràctica el que ja coneixeu, haureu de realitzar de manera individual 5 fotografies
(Veure pàgina 53 del llibre)
Cada fotografia estarà numerada i portarà un títol, el lloc i la data.
Es valorarà la creativitat i la qualitat de la il.luminació en l´execució de totes les imatges.
Activitat 2
CREACIÓ D´IMATGES
Per posar en pràctica el que ja coneixeu, haureu de realitzar de manera individual 30 fotografies
(Veure pàgina 41 del llibre)
Cada fotografia estarà numerada i portarà un títol amb el nom del motiu fotografiat, el lloc i la data.
Es valorarà la creativitat i la qualitat de la il.luminació en l´execució de totes les imatges.
Per posar en pràctica el que ja coneixeu, haureu de realitzar de manera individual 30 fotografies
(Veure pàgina 41 del llibre)
Cada fotografia estarà numerada i portarà un títol amb el nom del motiu fotografiat, el lloc i la data.
Es valorarà la creativitat i la qualitat de la il.luminació en l´execució de totes les imatges.
Activitat 1
ACTIVIDAD 1
La actividad consiste en escoger 10 frases del texto de la pagina 19 y 20 y representar estas frases de manera audiovisual.
Ejemplo de frases:
1. Minuaturas de realidad.
2. Podemos apresar el mundo entero en nuestras cabezas, como una antología de imágenes.
3. Coleccionar fotografías es coleccionar el mundo.
4. En realidad, as fotografías son experiencia capturada y la cámara es el arma ideal de la conciencia e su afán adquisitivo.
5. Fotografiar es apropiarse de lo fotografiado.
6. La fotografía se desarrolla en tándem con una de las actividades modernas más características: el turismo.
7. Las fotografías son la evidencia irrecusable de que se hizo la excursión, se cumplió el programa, se gozó el viaje.
8. El acto de fotografiar satisface las mismas necesidades para las cosmopolitas que acumulan trofeos fotográficos de su excursión en barco por el nilo o catorce días en China que para los turistas de clase media que sacan instantáneas en París.
9. El viaje se transforma en una estrategia para acumular fotografías.
10. La actividad misma de fotografiar es tranquilizada, y atemera a desazón general que se suele agudizar con los viajes.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)